کلیدواژه انگیزهها / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تأثیر عوامل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر جرم قتل در شهرستان رامهرمز از سال 1380 تا 1399
نویسنده : حسینی، سید حسن ؛ بادامی، حشمت ؛ نویسنده مسئول : اسدی کوه باد، هرمز ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (31 صفحه - از 4588 تا 4618 )
کلیدواژه ها: جرم قتل علل انگیزه ها عوامل موثر شهرستان رامهرمز قتل عمد اجتماعی زن سـال
-
2.
عوامل و انگیزه های اهتمام آل بویه به سنت های سیاسی ایران پیش از اسلام
نویسنده مسئول : اروجی، فاطمه ؛ نویسنده : همارا، فاطمه ؛
مجله : مطالعات منافع ملی » تابستان 1401 - شماره 28 (14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها: ایران پیش از اسلام عوامل آل بویه انگیزه ها سنت های سیاسی
-
3.
شناسایی انگیزههای موثر بر مشارکت سرمایهگذاران در تأمین مالی جمعی برای نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی: طرح «نذر جمعی»)
نویسنده مسئول : سعدآبادی، علی اصغر ؛ نویسنده : جعفریان، فاطمه ؛ رحیمی راد، زهره ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » بهار 1401، سال چهاردهم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 169 تا 185 )
کلیدواژه ها: انگیزهها مشارکت اجتماعی نوآوری اجتماعی تامین مالی جمعی مبتنی بر اهدا سرمایهگذاران تأمین مالی جمعی مشارکت شناسایی کارآفرینان
-
4.
انگیزه های سوءمصرف کنندگان مواد: یک مطالعه کیفی
نویسنده : مختارپور، حسن ؛ تقوی، محمدرضا ؛ فقیهی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : گودرزی، محمدعلی ؛
مجله : علوم روانشناختی » زمستان (دی) 1400 - شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1791 تا 1809 )
کلیدواژه ها: انگیزهها تحلیل محتوا سوءمصرف مواد مطالعه کیفی
-
5.
بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y
نویسنده : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها: انگیزهها اینستاگرام مشغولیت ذهنی با برند مصرف محتوا مشارکت در محتوا قصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکی نسل X و Y
-
6.
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها: انگیزهها وفاداری برند اعتماد برند رسانه اجتماعی مشارکت مشتری سایتهای شبکه اجتماعی جوامع برند آنلاین خلق مشترک برند
-
7.
Teacher's Professional Development؛ Integrating Classroom Research with Daily Teaching-Learning Practices: A Problem Solving Process
نویسنده : Dehghan، Farzaneh ؛
مجله : رشد آموزش زبان » بهار 1400 - شماره 133 (5 صفحه - از 27 تا 31 )
کلیدواژه ها: انگیزهها آموزگاران زبان پژوهش عملی فعالیت کلاسی موان motives Action Research Language Teachers hindrances classroom practice
-
8.
بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه
نویسنده : صفاری، مرجان ؛ نویسنده مسئول : مرادی، عرفان ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 38 تا 59 )
کلیدواژه ها: انگیزهها جنسیت گردشگران ورزشی مشارکت پایدار فعالیتهای ماجراجویانه گردشگران فعالیت ماجراجویانه پژوهش ارزیابی
-
9.
مدل سازی ارتباط انگیزه ها و موانع مشارکت با سطوح روانی ورزشکاران و درگیری رفتاری آنان در ورزش معلولین
نویسنده : ادریسی، حسن ؛ امیر حسینی، سید احسان ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجله : پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی » بهار و تابستان 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 69 تا 81 )
کلیدواژه ها: موانع انگیزه ها درگیری رفتاری مدل پیوستار روانی سطوح روانی
-
10.
بررسی انگیزهها و موانع گرایش به ورزش همگانی در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی، پیام نور، و آزاد اسلامی مشهد
نویسنده : خرمی خرم آبادی، غلامرضا ؛ نخعی نیازی، اعظم ؛ عباس نژاد، اسماعیل ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی » پاییز و زمستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 411 تا 420 )
کلیدواژه ها: موانع ورزش همگانی انگیزه ها دانشجویان دانشگاههای مشهد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- A (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)