-
1.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
2.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:پویایی بازارعملکرد شرکتشدت رقابتقابلیت نوآوریقابلیت حسگری بازارسیستم مدیریت برند