-
1.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 7 تا 46 )
کلیدواژه ها:زبان آموزیکل نگریبرنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم )ارزیابی برنامه درسیآموزش زبان فاسیبرنامه درسی طراحی شدهتدوین شده و اجرا شده
-
2.
نویسنده : مهدوی نیا، مهدی ؛ مصلی نژاد، پرویز ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»تابستان 1387 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 167 تا 192 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی درسیزبان آموزیکل نگریآموزش موضوع محوریادگیری بالا به پایینآموزش فعالیت محوراینسایدر و اوتسایدرزبان کامل
-
3.
نویسنده : ریاحی، بهروز ؛ نصرتی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی»پاییز 1396 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیتفکر سیستمیکلنگریساختار نظام اداری
-
4.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:تعلیم و تربیت»پاییز 1388 - شماره 99 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 35 تا 68 )
کلیدواژه ها:خلاقیتزبانآموزیبرنامه درسی فارسی دورهء ابتداییبخوانیم و بنویسیمکلنگریمحتوای درسی تدوین شدهشاخصهای تحلیل محتواموقعیتها و فعالیتهای یادگیریفارسیبرنامه درسیتحلیل محتواپرورش خلاقیت