بهار 1389 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارزیابی برنامه درسی طراحی شده، تدوین شده و اجرا شده فارسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم)؛ بر اساس معیار توجه به کل نگری در آموزش توانایی های زبانی
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
(40 صفحه - از 7 تا 46 )
کلیدواژه ها: زبان آموزی کل نگری برنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم ) ارزیابی برنامه درسی آموزش زبان فاسی برنامه درسی طراحی شده تدوین شده و اجرا شده
-
بررسی آرای دریدا و بهره جستن از آن برای بهبود فرآیند ارتباط کلامی در آموزش و پرورش
نویسنده : خلیلی، سمانه ؛ باقری، خسرو ؛
(26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها: ارتباط آموزش و پرورش دریدا ساختارشکنی نوشتار گفتار تفاوط
-
بازبینی روایت جهانی شدن و بومی ماندن برنامه درسی از منظر درون تعلیم و تربیتی اشکال (بازنمایی) دانش
نویسنده : مهر محمدی، محمود ؛
(18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها: جهانی شدن برنامه درسی بومی ماندن کثرت گرایی شناختی
-
ضرورت و جهت تغییرات در برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران از دیدگاه معلمان
نویسنده : رفیع پور گتابی، ابوالفضل ؛ گویا، زهرا ؛
(30 صفحه - از 91 تا 120 )
-
رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی - چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی
نویسنده : عابدی، احمد ؛ عریضی، حمید رضا ؛ تاجی، مریم ؛
(18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها: فراشناخت تلاش نگرانی عاطفه خودبازبینی سوال تشریحی سوال چند گزینه ای
-
تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های آموزش سلامت
نویسنده : ایزدی، صمد ؛ صالحی عمران، ابراهیم ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ عابدینی بلترک، میمنت ؛
(24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا دوره ابتدایی کتاب های درسی آموزش سلامت
-
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز
نویسنده : به پژوه، احمد ؛ سلیمانی، منصور ؛ افروز، غلام علی ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛
(24 صفحه - از 163 تا 186 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی سازگاری اجتماعی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دیرآموز