-
1.
نویسنده : Mansouri، Saeedeh ؛ نویسنده مسئول : Mashhadi Heidar، Davood ؛
مجله:Quarterly of Sociological Studies of Youth»Summer 2020 - Number 38 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:gendervocabulary acquisitionscaffoldingprocess approachEFLTelegramIranianOPT
-
2.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2013 - Number 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:Taskinduced involvement load hypothesisdepth of processing theoryvocabulary acquisitionEnglish as a second languageincidental learningtask-induced involvement load hypothesisVocabulary LearningLCLaufer
-
3.
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Eskandari، Zahra ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 50 تا 69 )
کلیدواژه ها:Involvement Load Hypothesisvocabulary acquisitiontechnique feature analysis
-
4.
نویسنده : Sadeghi، Karim ؛ Ahmadi، Negar ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2012, Volume 1 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 159 تا 188 )
کلیدواژه ها:vocabulary acquisitionaudio glossextended audio glossgloss typesmultimedia glossEFLIranianTestIranian EFL LearnersKey English TestCALL
-
5.
نویسنده : Talebinezhad، Mohammad Reza ؛ Mehrabi، Fereshte ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2007, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFLvocabulary acquisitionthird languageESLMultilingualismmulticulturalism