-
1.
نویسنده مسئول : قبادی، علی ؛ نویسنده : شتاب بوشهری، ناهید ؛ خطیبی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 979 تا 995 )
کلیدواژه ها:نقش دولتپوشاک ورزشیتوسعة برندنقش شرکتنقش نهادهای حاکمیتی
-
2.
نویسنده : امیرحسینی، سیداحسان ؛ روشنی، فاطمه ؛ فتحی، فریبرز ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 23 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها:سردرگمی مصرف کنندهتعویق تصمیم گیریوفاداریپوشاک ورزشی
-
3.
نویسنده مسئول : قبادی، علی ؛ نویسنده : شتاب بوشهری، ناهید ؛ خطیبی، امین ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1399 - شماره 47 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 247 تا 264 )
کلیدواژه ها:توسعه برندپوشاک ورزشیتوسعه افقی و توسعه عمودی
-
4.
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
نویسنده مسئول : عزیزی، بیستون ؛ نویسنده : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 929 تا 947 )
کلیدواژه ها:عملکردعوامل محیطیمصرفکنندهپوشاک ورزشیبازاریابی اخلاقی