-
1.
نویسنده : کلاگر درونکلا، میلاد ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سید محمد حسن ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 رتبه د (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 113 تا 129 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتری،خدمات پشتیبانی،عوامل، فناوری اطلاعات
-
2.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوال
-
3.
نویسنده مسئول : شرفی، وحید ؛ نویسنده : تفرجی یگانه، شهلا ؛
مجله:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 رتبه د (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 138 تا 165 )
کلیدواژه ها:استان ایلامصنایع دستیبازاریابی فرهنگیعملکرد مشتریان