کلمة المفتاح کیفیت خدمات الکترونیکی / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : درینی، ولی محمد ؛ صادقی، حمیده ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 63 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیلوازم ورزشیمشتریان الکترونیکی
-
12.
مؤلف : بدری آذرین، یعقوب ؛ حافظی، وحید ؛ فاتح، حسن ؛ كاتب مسؤول : پاشایی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل ساختاریفوتبالکیفیت خدمات الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترنیکیبلیت الکترونیکی
-
13.
مؤلف : رسولی، الهام ؛ عباسی، رسول ؛ معینی، حسین ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1397 - شماره 81 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 153 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:کتاباعتمادتصویر شرکتکیفیت خدمات الکترونیکیقصد خرید اینترنتی کتاب
-
14.
مؤلف : عشاقی، فرزانه ؛ ذاکری، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیتحکیم رابطه
-
15.
مؤلف : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادق، علی ؛ قائمی، فرشید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (16 صفحة - من 193 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریارزش ویژه برندکیفیت خدمات الکترونیکی
-
16.
بررسی رابطه بین کیفیت درک شده از خدمات بانکی الکترونیکی و ارزش ویژه برند:رویکرد سیستم معادلات همزمان
مؤلف : کاظمی، فاطمه ؛ حامدی، ارکیده ؛ رستمی، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحة - من 3205 إلی 3219 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری رضایت ارزش ویژه برنداعتماد
-
17.
مؤلف : کاظمی، حمید ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (7 صفحة - من 60 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکیمشتریرضایت مشتریالکترونیکیکیفیت خدماتوفاداریمشتریان
-
18.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
19.
كاتب مسؤول : رضوانی، محمدرضا ؛ مؤلف : خوشه بست، فرزانه ؛ واحدی، الهام ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایتمندیکیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری الکترونیکی به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفانمشتریمشتریانوفاداری الکترونیکیصنعت گردشگریرضایترضایت مشتری
-
20.
مؤلف : اسگندری، کریم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 81 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:هوشهوش رقابتیبانک ملتکیفیت خدمات الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)