کلمة المفتاح کیفیت خدمات الکترونیکی / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فروتنی، سامان ؛ ای احد، نورمینشاه ؛ عبدالرحمان، عزیزا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (19 صفحة - من 2125 إلی 2143 )
الکلمات المفتاحية:وفادارﭘﻮﺭﺗﺎﻝ ﺳﻼﻣﺖ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽﺑﯿﻤﺎﺭﺍﻥﺟﺬاﺑﯿﺖکاربرانکیفیت اطلاعاتخدماتجذب
-
2.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
3.
مؤلف : فاضل دهکردی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : خلیلی نصر، آرش ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (24 صفحة - من 787 إلی 810 )
الکلمات المفتاحية:شکست خدمت ادراک عدالت از بازيابي خدمتهمآفريني ارزش كیفیت خدمات الکترونیکي رضايت
-
4.
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمد تقی ؛ مؤلف : عرب بافرانی، الهام ؛ فرزانیان، زهره ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 34 (جلد چهارم) (18 صفحة - من 84 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مندی مشتریان حقیقیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مندکیفیت خدمات الکترونیکی
-
5.
مؤلف : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ كاتب مسؤول : فیروزبخت، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 237 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
6.
مؤلف : عالم تبریز، اکبر ؛ احمدی، مریم ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکیتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردبانککیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیمشتریماتریسمشتریانعملکرد
-
7.
مؤلف : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 صفحة - من 7 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین
-
8.
مؤلف : شریفیان، افسانه ؛ کریمی، فرزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 18 (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداریاعتماد مشتریتصویر برندکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریبانکمشتریانکیفیت اطلاعاتتصویرشعب بانک صادرات شهر اصفهان
-
9.
مؤلف : درینی، ولی محمد ؛ صادقی، حمیده ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 63 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیلوازم ورزشیمشتریان الکترونیکی
-
10.
مؤلف : بدری آذرین، یعقوب ؛ حافظی، وحید ؛ فاتح، حسن ؛ كاتب مسؤول : پاشایی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل ساختاریفوتبالکیفیت خدمات الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترنیکیبلیت الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)