پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : دوستی ایرانی، مهناز ؛ دوستی ایرانی، محبوبه ؛ نویسنده مسئول : باصولی، مهدی ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تصویر مقصددلبستگی مکانیبازاریابی معنویهمبستگی عاطفی با ساکنانمعادلات ساختاری حداقل مربعات جزئیگردشگریساکنانپژوهش
-
نویسنده : ایروان تفتی، ابوالفضل ؛ شعرباف، احمد ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
(16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:عادیسازیهوش تجاریفشارهای نهادیشرایط بحرانیهمگونسازیبحرانسازمان
-
نویسنده مسئول : حمیدی، ناصر ؛ نویسنده : شرفی، سید علی ؛ عسگری، فرید ؛
(36 صفحه - از 35 تا 70 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتوسعۀ محصول جدیدبازاریابی بذرتکنیک دادهبنیادفعالیتهای بازاریابیبازاریابیبازاراطلاعاتمدلپژوهشمدل کسبوکار
-
نویسنده : کیخا، حسین ؛ تاش، مهیم ؛ نویسنده مسئول : کیخا، عالمه ؛
(18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتریارزش ویژۀ برندبانکهای خصوصیقابلیت نوآوری بازاریابیشبکۀ ارتباطیارزش همکاریبازارارزش
-
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
(22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیهیجاناتمحصولات
-
نویسنده : تقینژاد، سیده خدیجه ؛ رجبی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : دهقانپوری، حوریه ؛
(22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها:کسبوکاررقابتپذیریبازاریابیفناوری اطلاعاتنوآوری اجتماعیفروشگاه ورزشیقابلیتهای فناوری اطلاعاترقابتی
-
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : قاسمی، مائده ؛
(20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : باقرنژاد حمزهکلایی، محمد ابراهیم ؛ ماهآورپور، فهیمه ؛
(24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:بازاریابیفناوری نوینتحلیل تمچالشها و راهکارهافناوری واقعیت افزودهراهکارهااطلاعاتچالشهاکاربر
-
نویسنده مسئول : نظری پور، محمد ؛ نویسنده : رحمانی، فرشته ؛
(24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها:حسابداری ذهنیرگرسیون لجستیک چندجملهایرفتار مصرف افراطی خانواررفتار مصرفافراطیخانوارمتغیردرآمد
-
نویسنده : رئیسی نافچی، سمانه ؛ عباسیان، عزت اله ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پور، طهمورث ؛
(32 صفحه - از 201 تا 232 )
کلیدواژه ها:صادراتصنعت ساختمانشرکتهای دانشبنیانرویکرد کیفی فراترکیبتوسعۀ صادراتمحصولات نانوفناوریفناوری نانوپژوهش