کلیدواژه وفاداری کارکنان / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسینی، میرزاحسن ؛ رمضانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : حلوائیها، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1389 - شماره 5 (8 صفحه - از 69 تا 76 )
کلیدواژه ها:نام تجاریرضایت کارکنانوفاداری کارکنانتصویر ذهنی نام تجاری
-
2.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ دابوئیان، منیره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانکارکنانمشتریوفاداریمشتریانوفاداری مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : میرغفوری، سید حبیب الله ؛ عطائی قراچه، مسعود ؛ گنجی اشکذری، مصطفی ؛ عالی، آرزو ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 647 تا 666 )
کلیدواژه ها:فضیلت سازمانیوفاداری کارکنانبهروزی روانشناختی
-
4.
نویسنده مسئول : عباس پور، جعفر ؛ نویسنده : عباس پور، حیدر ؛ شهبازی، شهره ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:سازمان آموزش و پرورشمعنویت سازمانیوفاداری کارکنان
-
5.
نویسنده : حافظیان، مریم ؛ گل پسند، جواد ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»زمستان 1397 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 67 تا 82 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیتعهد سازمانیوفاداری کارکنانانعطاف پذیری ساعات کاری کارکنان
-
6.
نویسنده : مدنی بزرگ، مهتاب ؛ تمجید یامچلو، علیرضا ؛ کیانی، کیومرث ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (24 صفحه - از 306 تا 329 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرضایت کارکنانوفاداری کارکناناعتماد کارکنان
-
7.
نویسنده : آرمان، مانی ؛ محمودشاهی، شهرزاد ؛
مجله:مطالعات مدیریت دولتی ایران»تابستان 1398 - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم (23 صفحه - از 91 تا 113 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی کارکنانسازمانهای دولتیوفاداری کارکنانسیستمهای کاری با عملکرد عالی
-
8.
نویسنده مسئول : حسینی، ابوالحسن ؛ نویسنده : رئوف، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1398 - شماره 93 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 37 تا 61 )
کلیدواژه ها:انگیزش کارکنانتحقیق تجربیوفاداری کارکنانبازی انگاری
-
9.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (12 صفحه - از 38 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانعملکرد بنگاه های تجاری
-
10.
نویسنده : حق شناس قاضی محله، لیلا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 44 (جلد پنجم) (19 صفحه - از 154 تا 172 )
کلیدواژه ها:وفاداری کارکنانرهبری دانش محورشایستگی های رهبراشتراک گذاری دانش و عملکرد شغلیبیمه گزاران شرکت بیمه ایران استان گیلان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)