پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
(28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
(26 صفحه - از 67 تا 92 )
کلیدواژه ها:عشق به برندپیامدهای عشق به برندپیشایندهای عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه
-
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
(22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
(20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندرضایتمندی مشتریخودانگاره مشتریهمخوانی
-
نویسنده : حیدری، حامد ؛ عبدالوند، ندا ؛
(24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتوفاداریتمایل به رویگردانیهزینه رویگردانیتناسب قیمت