پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غدیری، علیرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ بازرگان، کاوه ؛
(38 صفحه - از 11 تا 48 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزش ویژه برندنظریهپردازی دادهبنیاداقتصادهای نوظهورشرایط ارزش ویژه برند شرکتیبازار شرکتی
-
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خرید برندبرند خیرخواهبرانگیزانندههای خرید خیرخواهانه
-
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
(40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش
-
نویسنده : صالح اردستانی، عباس ؛ پارسا، سمانه ؛
(30 صفحه - از 119 تا 148 )
کلیدواژه ها:مصاحبه عمیقنظریه داده بنیادتعمیم برندمحصولات پرچرخش
-
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ اسلامی، رویا ؛ داورپناه کیاسرائی، فاطمه ؛
(32 صفحه - از 149 تا 180 )
کلیدواژه ها:ارزش برتررفتار خریدساختمان لوکسارزش لذتگرایانهارزش نمادینارزش هزینهایارزش درکشده توسط مشتری
-
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
(34 صفحه - از 181 تا 214 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند