پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : امیری اقطاعی، رضوان ؛ تیمورپور، بابک ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بانکمزیت رقابتیمدیریت ارتباط مشتریمدیریت دانش مشتریمدل سازی ساختاری تفسیریمدلاطلاعات
-
نویسنده : پور، سمیرا ؛ خریدار، فاطمه ؛ زرگری، محبوبه ؛
(26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:بانکخدماتوفاداری مشتریرضایت مندیسفارشی سازیمشتریرضایتمشتریانرضایت مشتریاعتمادوفاداریمدل
-
نویسنده : پیرو، سعید ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
(21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردمشتریان داخلینظریه مجموعه های رافبهبودسازمان
-
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ عبدی، بهنام ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ احمدی، علی محمد ؛
(28 صفحه - از 70 تا 97 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیاداقتصاد یادگیرندهنایادگیری سازمانییادگیری سیاستی و ظرفیت سازمانیظرفیـت جذب و قابلیت سازمانینوآورینوآوریسیاستسیاستتوسعهتوسعه
-
نویسنده : شرافت، شاپور ؛ روشن نژاد، مژگان ؛ کریمی، اسلام ؛ قلی پور، آرین ؛
(33 صفحه - از 98 تا 130 )
کلیدواژه ها:مدیریت تاثیرتاکتیک های مدیریت تاثیرمسیر حرفه ایتاکتیکحرفهایسازمانمدلموفقیت
-
نویسنده : قریب پور، مهشید ؛ عارف، معصومه ؛ لطیفی، میثم ؛
(19 صفحه - از 131 تا 149 )
کلیدواژه ها:جانشین پروریبلوغ سازمانیسبک رهبریکسب وکارهای خانوادگیمدل سـازی معادلات ساختاریکسب و کارهای خانوادگیکارکنانمدیرانپژوهشسـبک هـای رهبـری مـدیران
-
نویسنده : کوشکی جهرمی، علی رضا ؛ سید نقوی، میرعلی ؛ حسین پور، داود ؛ قربانی زاده، وجه الله ؛
(23 صفحه - از 150 تا 172 )
کلیدواژه ها:انتفاعاکتشافیادگیری دوجانبهتحلیل محتواسرمایه فکریسازمانسـرمایه