-
1.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ سید امیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 97 تا 116 )
کلیدواژه ها:بازارگرایی داخلیشرکتهای ارائهدهندة خدمات اینترنتبازارگراییگرایش کارآفرینانه
-
2.
نویسنده : سپهری، مهران ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1386 - شماره 27 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 33 تا 38 )
-
3.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
4.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
5.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ مقصودی، وحید ؛ مهرمنش، شیوا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1391- شماره 52 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 41 تا 51 )
-
6.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ انصاری چهارسوقی، مرضیه ؛ سید امیری، نادر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیتجارت الکترونیکیسرمایه گذاری خطرپذیر استراتژیک برندشرکتهای سرمایه گذار خطرپذیر
-
7.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:پویایی سیستمسودآوریابزارهای ارتباط با مشتریمدلسودبازاریابیابزارهای بازاریابی
-
8.
نویسنده : شربت اوغلی، احمد ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریویژگیهای خدماتبانک توسعهایفرآیند دسترسی به خدماتمشتریبانکمشتریان
-
9.
نویسنده : البدوی، امیر ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 93 تا 100 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهایاطلاعاتریسکمشتریانسازمان
-
10.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ مقدم، امیروحید ؛ میرترابی، ثمین سادات ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 27 تا 37 )
کلیدواژه ها:مدل اسپرولز و كندالرفتار مصرف كنندهسبك هاي تصميم گيري خريد