الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 11 |
علوم سیاسی 9 |
اقتصاد 3 |
اخلاق 3 |
حسابداری 2 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 74 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 9 |
الف 5 |
د 1 |
ج 1 |
-
11.
مؤلف : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محور
-
12.
مؤلف : مهبد، کیوان ؛ نیکومرام، هاشم ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 235 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مثبتارزش اخلاقی شرکتارزش اخلاقی مشتریارزش اخلاقی جامعه.مشتریارزشمدلارزش شرکتاجتماعی
-
13.
مؤلف : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 354 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواییمصرفکنندگانطراحی
-
14.
مؤلف : مهرآراد، محمد حسین ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1401، دوره بیستم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 119 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتوسعة فرهنگیروش دلفی فازیتوسعة فرهنگ سازمانیشرکت ملی گاز ایرانپیشرانکارکنانسـازمانپژوهش
-
15.
مؤلف : هوشمندی نیا، شهرزاد ؛ محبی، سراج الدین ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1400 - شماره 127 التصنيف A (Azad University (37 صفحة - من 81 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:انرژیمدل کسب و کارانرژیهای تجدیدپذیرآینده پژوهیفن بازارفناوری های آینده
-
16.
مؤلف : موسوی، سیدمحمدحسین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1400 - شماره 127 التصنيف A (Azad University (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:مدلهای تصمیم گیریپیش بینی مولفه های رفتار خرید مصرف کنندهفضاهای فیزیکی و مجازی
-
17.
كاتب مسؤول : طاهری، محمدحسین ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 82 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برنداثربخشی هویت برندایجاد وفاداری مشتریان
-
18.
مؤلف : محمدی، امین ؛ حمدی، دکتر کریم ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 133 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برند آنلاینروابط اخلاقی برند - مشتریشبکههای اجتماعی
-
19.
مؤلف : قلندری، کمال ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1400، سال سیزدهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (19 صفحة - من 241 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اجتماعیوفاداری به فروشگاهشواهد فیزیکیتجربه خرید مشتریان درون فروشگاهی
-
20.
مؤلف : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (52 صفحة - من 147 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:بحران برندبرند گریزیعدم علاقه به برندرد هژمونی برندبرند ستیزیبرنـدهـاهــابـابرنــدبــابـهبــه