تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛
(2 صفحة - من 197 إلی 198 )
-
مؤلف : شاه حسینی، محمدعلی ؛ کیماسی، مسعود ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حقیقی خواه، مریم ؛
(29 صفحة - من 199 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریالگوی همکاریفینتکبانکفین تک هاهـانوآوریفناوریهمکاری
-
مؤلف : حشمتی، افشین ؛ حسین پور، مهدی ؛ کرمی، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : محمدیفر، یوسف ؛
(26 صفحة - من 228 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:مدلبحرانرفتار مصرفکنندهمفهومپردازیکووید 19مصرفمصرفکنندگانرفتار مصرفیکوویدویروسپژوهش
-
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
(22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛ مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ نبوی زاده، فروغ ؛
(24 صفحة - من 276 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشی آنلاینرنگ پسزمینهاحساس برانگیختگیاحساس خشنودیواکنش شناختیرنگوبوبسایتاشباعآزمایشدرخشندگی
-
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عزیزی، ایمان ؛
(26 صفحة - من 300 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارجاع مشتریسبد مشتریفروش ارجاعیمشتریبیمهمشتریانمرجع مشتریمشـتریدلفیرضایت مشتریبازاریابی
-
مؤلف : ویشلقی، مهدیه ؛ سپهوند، رضا ؛ آذر، عادل ؛ كاتب مسؤول : مقدم، علیرضا ؛
(28 صفحة - من 326 إلی 353 )
الکلمات المفتاحية:نوسازیسازمانهای توسعهایایدروهویت حرفهای مدیراننوسازی استراتژیکسازمانمدیرانکدمدلتوسعهسـازمان
-
مؤلف : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
(23 صفحة - من 354 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالمصرفکنندگانطراحی