الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 20 |
اقتصاد 2 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 26 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 11 |
ب 4 |
العلمية - النشرية 3 |
د 1 |
ج 1 |
الف 1 |
-
21.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ نظری، محسن ؛ رضوی، سید مصطفی ؛ امین، فرشته ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1393، دوره ی 6 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 283 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:همسوسازیاقدامات منابع انسانیاستراتژی تجاریالکتراقیانوس آبیکارکناناستراتژیاقدامات مدیریت منابع انسانیمدیرانهمسوسازی استراتژیسازمان
-
22.
مؤلف : حسنقلیپور، طهمورث ؛ امین، فرشته ؛ کاتب، غلامرضا ؛ رمضانی، علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1390 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:خدمترضایت مشتریسیستم تولید انعطاف پذیرسیستم خدمت رسانی انعطاف پذیربسته محصولبانک DEA و TOPSIS
-
23.
مؤلف : کاتب، غلامرضا ؛ امین، فرشته ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 109 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردتوانمندسازیAHPتمایلتوانمراکز تحقیقاتیTOPSISنقشهای مدیریتمدیران پروژهمدیرانسازمانمدیر پروژهمدیریتانرژیمهارتعملکردفردشغل
-
24.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ امین، فرشته ؛
مجلة:پژوهش ها و سیاست های اقتصادی»زمستان 1384 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریاولویتبندیمشتریمداریMADMخدمات بانکیبازاریابی رابطهمندهرم مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)مشتریمشتریانبانکاولویتبندی مشتریان
-
25.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ امین، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1386 - شماره 56 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 141 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نظام بانکیرتبهبندیAHPمشتریمداریبازاریابی رابطهمندهرم مشتریمشتریمشتریانبانکمدلسازمانرتبهبندی مشتریاناولویتبندی مشتریان
-
26.
مؤلف : امین، فرشته ؛ اصغری زاده، عزت الله ؛
مجلة:اقتصاد مقداری»پاییز 1385، دوره سوم - شماره 3 ISC (19 صفحة - من 107 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکرد کیفیمدل تعالی سازمانی (EFQM)روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)رتبه بندی MADMمدیریت کیفیتکیفیتمدلسازمانشاخصتوسعهی کارکنان
-
27.
مترجم : امین، فرشته ؛
مجلة:تدبیر»آذر 1377 - شماره 88 (3 صفحة - من 33 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:آمریکامدیرانفکرفرهنگیفردگراییمانعبرتریطلبی