کلمة المفتاح جایگاه سازی برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
2.
مؤلف : میری، سجاد ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : جابری، اکبر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 194 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتفوتبالسروکوالهوادارانجایگاهسازی برند
-
3.
كاتب مسؤول : اسدی کاوان، حمیرا ؛ مؤلف : سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیجایگاهسازی برندباشگاه فوتبالباشگاه ورزشی حرفهایلیگ حرفهای فوتبال ایران.
-
4.
مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت
-
5.
مؤلف : امیدی کیا، کامران ؛ مشبکی، اصغر ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادجایگاه سازی برندقابلیت های سازمانیجایگاهسازی برندقابلیتهای سازمانینظریه دادهبنيادکارکنانمدیربازارپژوهشمشتریانمدیریت ارشدکدگذاری