کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیک / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ مهدی زاده، مهران ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 355 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:عملکردقابلیت بازاریابیبازاریابی الکترونیکشرکت های صادرکننده پسته
-
2.
مؤلف : معمار پور، مهدی ؛ واعظی، احسان ؛ فاضل نیارکی، مریم ؛ رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در فنی و مهندسی»بهار 1396 - شماره 3 (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ریسکصنایع کوچک و متوسطبازاریابی الکترونیک
-
3.
كاتب مسؤول : ورمقانی، مریم ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 46 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریهتلآژانس مسافرتیبازاریابی الکترونیکابزارهای بازاریابی الکترونیک
-
4.
مؤلف : مصدق، محمدجواد ؛ قهرمانی، سمیرا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکآژانسهای مسافرتی تهرانموفقیت بازاریابی الکترونیک
-
5.
مؤلف : آذری، امین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 329 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخرید آنلاینبازاریابی الکترونیکتاثیرعملکرد وب سایت
-
6.
كاتب مسؤول : محمدی، داریوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیبیمة الکترونیکفرایند تحلیل شبکهبازاریابی الکترونیکموبایل
-
7.
مؤلف : زنگیان، پژمان ؛
مجلة:مهارت آموزی»زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویکسب و کار الکترونیکبازاریابی الکترونیکالگوریتم های درخت تصمیم
-
8.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ ورمقانی، سارا ؛ كاتب مسؤول : ورمقانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (24 صفحة - من 76 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:کردستانگردشگری ورزشیبازاریابی الکترونیکپذیرش فناوری های اطلاعات
-
9.
كاتب مسؤول : شمسی هولاسو، سمیه ؛ مؤلف : موسوی، سیدسیامک ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (18 صفحة - من 516 إلی 533 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتال مارکتینگ بازاریابی الکترونیک برند دیجیتال برند برندسازی دیجیتال
-
10.
مؤلف : باورصاد شهری پور، سارا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (13 صفحة - من 185 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکبازاریابی دیجیتالاستراتژی های بازاریابی دیجیتالابزار بازاریابی دیجیتال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)