کلمة المفتاح جهت گیری بازار / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مولایی فوزی، محبوبه ؛ علیمی، امیر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (14 صفحة - من 682 إلی 695 )
الکلمات المفتاحية:سواد مالیجهت گیری بازارتمایل به سرمایه گذاری
-
2.
كاتب مسؤول : حیدری، الهام ؛ مؤلف : سید کلالی، نادر ؛ میرزایی، مهتاب ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1402- شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 108 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسبوکارجهتگیری بازارپذیرش شبکههای اجتماعی
-
3.
مؤلف : میرطبایی، سید مصطفی ؛ عبدالملکی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحة - من 751 إلی 761 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهجهت گیری بازارعملکرد سرمایه گذاری جسورانه در صادرات
-
4.
مؤلف : شریف مقدسی، علیرضا ؛ مبلغ ناصری، آذین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (17 صفحة - من 30 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبرندجهت گیری بازارجایگاه یابیمشتریبازارمشتریانشرکت کالهمدل
-
5.
مؤلف : رضازاده، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401 - شماره 35 (20 صفحة - من 238 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریجهتگیری بازارنوآوری مدیریت ارتباط با مشتری استزاتژی ایجاد نقدینگی استراتژی نام برنددیجیتالخلاقیتکودکانبازاریابیتوسعهبرنامهقانونپژوهشاقتصادیآموزش
-
6.
مؤلف : گندمکار، امیر ؛ اوقانیان، مجید ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریبازاریابی داخلیفرهنگ نوآورانهجهت گیری بازارهتل های توریستی اصفهان
-
7.
مؤلف : گندمکار، امیر ؛ اوقانیان، مجید ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریبازاریابی داخلیفرهنگ نوآورانهجهت گیری بازارهتل های توریستی اصفهان
-
8.
كاتب مسؤول : گندمکار، امیر ؛ مؤلف : لوافان، علی ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (32 صفحة - من 5 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری بازارنقش میانجیعملکرد هتلهتل های توریستی اصفهانبرنامه های استراتژیک بازاریابی
-
9.
مؤلف : دیواندری، احمد ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 9 (19 صفحة - من 33 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی الکترونیکیشرکت های کوچک و متوسطجهت گیری بازار
-
10.
مؤلف : گنجی زاده مرادلو، حامد ؛ مالکی، مجتبی ؛ امامی جاوید، سیداحمد ؛ نوروزی نیک، نازنین زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (19 صفحة - من 870 إلی 888 )
الکلمات المفتاحية:درجه بین المللي سازي عملکرد نوآوري جهت گیري بازار کارآفريني
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- C (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)