کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (101 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛ نونژاد، سید مسعود ؛ قائدی، مهنوش ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1388 - شماره 13 (14 صفحة - من 56 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهباورهای مشترینگرش مشتریمشتریمشتریاناطلاعات
-
2.
مؤلف : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحة - من 79 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
-
3.
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش
-
4.
مؤلف : جزئی، نسرین ؛ باقری، سید محمد ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ تبریز، اکبر عالم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:قصدشبکه اجتماعیارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهنوجوییکنترل رفتاریادراکاتنوآوریقصد پذیرش
-
5.
مؤلف : باقری، سید محمد ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهکیفیت رابطهقصد پذیرشابعاد نوآوریادراکاتنوآوریمحصول جدیدبازاریابی رابطهمدل
-
6.
كاتب مسؤول : برادران، مهدی ؛ مؤلف : عباسی، عباس ؛ صفرنیا، حسن ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحة - من 467 إلی 482 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات ادراک شدهتصویر مشتریتعهدو اعتماد
-
7.
مؤلف : کاظمی، مصطفی ؛ پور، سمیرا ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛ بیطرف، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1390 - شماره 6 ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویرذهنیشهرهای ساحلی دریای خزر
-
8.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ حسن نژاد کاشانی، بهزاد ؛ نخچیان، علی ؛
مجلة:پژوهش و توسعه فناوری»نیمه دوم 1390 - شماره 5 (22 صفحة - من 120 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریارزش ادراک شدهتلفن همراهپایبندیهمراه بانکادراکات ارزش
-
9.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ شفیعیان، علی اکبر ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادکیفیت خدماتارزش ادراک شدهشهرت برندبرنامههای وفاداری
-
10.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 184 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)