کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (100 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : براتی، سعید ؛ نوروزی، علی ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1401- شماره 14 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهعلاقهمندی مشتریانعلاقهمندی رفتاریعلاقهمندی نگرشیرفتار شهروندی کارکنان
-
22.
مؤلف : طالب زاده، لیلا ؛ شیخعلی زاده، محبوب ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : جنانی، حمید ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 201 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشدهپاندمی کووید-19باشگاههای خصوصی بدنسازی
-
23.
كاتب مسؤول : سمیعی، فرشته ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ افشاری، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 65 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 205 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرانارزش ادراک شدههزینه- فایدهفوتبالمؤلفههای
-
24.
مؤلف : حسینی، سید ابوطالب ؛ كاتب مسؤول : شرعی، زهره ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادارزش ادراک شدهتعهدمستمرقصد تبلیغات شفاهی مثبت
-
25.
مؤلف : نصری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 132 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:علل تخفیفکلیشه اجتماعیهیجانات عاطفیفروشگاه همواره تخفیفارزش ادراکشدهتخفیفمشتریقیمتاطلاعاتنگرشمشتریانخردهفروشیفروشگاههای تخفیفیپژوهش
-
26.
مؤلف : کیانی سلمی، صدیقه ؛
مجلة:برنامه ریزی توسعه کالبدی»پاییز 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیارزش ادراک شدهکیفیت عوامل ملموس ادراک شدهکیفیت عوامل ناملموس ادراک شدهمنطقه گردشگری دارآباد تهران
-
27.
كاتب مسؤول : دانش پرور، میترا ؛ مؤلف : عاشوری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 89 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:مذهبارزش ادراک شدهتمایل به خریدمولفههای فرهنگیمحصولات آرایشی و بهداشتی حلال
-
28.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : زرین فرد، نرگس ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 3 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبرند لوکسارزش ادراکشدهرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشتربرنـدارزشبـاهـا
-
29.
مؤلف : زهره وند، علی اکبر ؛ احمدی، سیروس ؛ كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهبازاریابی حسیوابستگی به مکانوفاداری نگرشی و رفتاری
-
30.
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛ مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکارزش ادراکشدهرفتار خرید خودروهای لوکس ارزشمصرفکنندگانپژوهشمحصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)