کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (100 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : دانایی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 175 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:محصولات غذاییارزش ادراک شدهارزش پیشنهادی برترپیامدهای بازاریابیپیامدهای مالی
-
52.
مؤلف : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
53.
مؤلف : شجاعی، کرم اله ؛ همراهی، مهرداد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 15 (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهشهر شیرازبانک قوامینتعهد مشتریان
-
54.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : مجدی یزدی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 78 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد مشتریقیمت ادراک شدهنیات رفتاریتصویر نام تجاری
-
55.
مؤلف : نصیری، حامد ؛ بخشیزاده برج، کبری ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
مجلة:تحقیقات فرهنگی ایران»بهار 1397 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 54 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراکشدهاعتماد به کانال توزیعبازی جنگ قبایلعادت به بازیفناوری فرهنگی
-
56.
مؤلف : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
57.
مؤلف : احمدی الوار، زهرا ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 689 إلی 716 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگارزشارزش ادراکشدهعملکرد مشتریفرهنگ فروشکارکنانمشتریمشتریانبانککارکنان بانکبـا
-
58.
مؤلف : صادقی، منصوره ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»زمستان 1396 - شماره 37 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 57 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مصرف کنندهشرکت دلند الکتریک
-
59.
مؤلف : مومنی، مجتبی ؛ صابری، حسن ؛ حیدری، ریحانه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (19 صفحة - من 1420 إلی 1438 )
الکلمات المفتاحية: صنعت گردشگریشبکه های اجتماعی تئوری محاسبات ذهنی ارزش ادراک شده
-
60.
ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند(شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)
مؤلف : غفاری، محمد ؛ مرجانی، عابدین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحة - من 2585 إلی 2598 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برند رضایت مشتری ارزش ادراک شده کیفیت ادراک شده وفاداری به برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)