کلمة المفتاح برندینگ / (32 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : شیخ، دکتر علیرضا ؛ سلطانی نژاد، مهسا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحة - من 1103 إلی 1114 )
الکلمات المفتاحية:توریسم سلامت برندینگ برندینگ داخلیSWOT برای توریسم سلامت ایران
-
22.
مؤلف : بیدالله خانی، آرش ؛ کهرازه، یاسر ؛
مجلة:پژوهشنامه تاریخ»بهار 1397 - شماره 50 التصنيف C (Azad University/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
-
23.
كاتب مسؤول : کهرازه، یاسر ؛
مجلة:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»بهار 1397 - شماره 42 التصنيف B (Azad University/ISC (27 صفحة - من 187 إلی 213 )
-
24.
مؤلف : بیداللهخانی، آرش ؛ کهرازه، یاسر ؛
مجلة:علوم سیاسی - دانشگاه باقرالعلوم (ع)»پاییز 1396 - شماره 79 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:دینجمهوری اسلامیاعتماد به نفسسیاست فرهنگیبرندینگتصویر ملی
-
25.
مؤلف : ولی زاده، اکبر ؛
مجلة:مطالعات اوراسیای مرکزی»بهار و تابستان 1396، دوره دهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 221 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:ادراکروسیهتصویرسازینظام بینالمللپوتینبرندینگ
-
26.
كاتب مسؤول : بیدالله خانی، آرش ؛ مؤلف : حجازی، نصرالله ؛
مجلة:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1396 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تصویربرندینگاسکاندیناویشورای نوردیک
-
27.
ناقد : اشرافی، کیان ؛
مجلة:نقد کتاب هنر»پاییز 1394 - شماره 7 (10 صفحة - من 229 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:مبانیتبلیغاتبازاریابیطراحیبرندینگکتابمخاطبانکمپینطراحمشارکتارزش
-
28.
مؤلف : صالحی، علی ؛ روشندل آرباتانی، طاهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 26 (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:مدلSبرندبرندینگB2Bبرندینگ اشتراکیمشتریارتباطاتکسب و کاربازاریابیمشتریانتجارتمدیریتمصرفکنندهسازمان
-
29.
مؤلف : هاشمی، شهناز ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1392 - شماره 92 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برندشبکههای اجتماعی مجازیخانواده وبهای هوشمندبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی هوشمندبرندینگ
-
30.
مؤلف : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 174 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)