کلمة المفتاح نگرش مصرف کننده / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ زمانی، محمد سعید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (24 صفحة - من 104 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتصویر ذهنی از برندگسترش برندنگرش مصرف کنندهدرک تناسبات
-
2.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 445 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
4.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 47 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:شهرتملیگراییاعتمادشرکتلوازم خانگینگرش مصرفکنندهکشور مبدا
-
5.
مؤلف : نژاد محمد نامقی، احسانه ؛ شادنوش، نصرت اله ؛ غفاری، داریوش ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1395 - شماره 32 (17 صفحة - من 63 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیقصد خریدنگرش مصرفکننده
-
6.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ آرام، فرشاد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسینگرش مصرف کنندهجذابیت ظاهری پیاماعتبار منبع پیامسطح درگیری ذهنیسطح ریسک پذیری
-
7.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اسداللهی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1397 - شماره 23 (36 صفحة - من 177 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهخرید آنلایننگرش مصرف کنندهسیستم سفارش غذا آنلاین
-
8.
مؤلف : فراتی، حسن ؛ خلج، امید ؛ نور موسوی، مهدی ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نیات رفتارینگرش مصرفکنندهتئوری رفتار برنامهریزیشدهرفتار مصرف سبزرفتار واقعی
-
9.
مؤلف : خبیری، محمد ؛ اسدپور، محمدرضا ؛ نیکخواه کیارمش، روح الله ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»دوره 11، شماره 1، بهار 1398 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:هویت سازمانینگرش مصرف کنندهشرکت میزوهویت تیم ورزشیبازاریابی سببی ورزشی
-
10.
كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛ مؤلف : سیجانیوندی، شادیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 139 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهنگرش مصرفکنندهتائید کنندههای مشهورتبلیغاتبـههـابــر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)