کلمة المفتاح وفاداری / (401 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری تبار، حسن ؛
مجلة:مطالعات حقوق خصوصی»بهار 1387، سال سی و هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:عشقاروسمحبتشهوتلیبیدوانس فیلیااگپیکاتوزیانوفاداریفرزند طبیعیحقوقعاشقزننکاحعقد
-
2.
مؤلف : حسینی رودباری، سید مصطفی ؛
مجلة:پیام»محرم 1430 - شماره 92 (16 صفحة - من 88 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:عشقشهادتعاشوراآرامشتربيتامام حسين(ع)وفادارىجاذبيتپیامتربیتینهضت حسینیکربلانهضت عاشوراحسین ( ع )روحیه
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تعهدارتباطاتاعتمادبازاریابی رابطهمندمدیریت تعارضوفاداریمشتریبانکمشتریانبازاریابی رابطهوفاداری مشتری
-
4.
مؤلف : نادی، محمد علی ؛ محمدی، میترا ؛ سیادت، علی ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1388 - شماره 22 ISC (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتاعتمادوفاداریمدارس غیردولتیمدرسهدانشآموزان
-
5.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ کاردگر، محمدجواد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 177 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریمعیارهای وفاداری مبتنی بر نگرشمعیارهای وفاداری مبتنی بر رفتارروش های تصمیم گیری چند معیاره
-
6.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ اکبری، مسعود ؛ لالیان پور، نوشین ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1389 - شماره 97 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایت مشتریوفاداریرفتار بیمهگذارانشرکت بیمه ایرانبیمهمشتریمشتریان
-
7.
مؤلف : عباسیان، عفت ؛
مجلة:کتاب ماه ادبیات»فروردین 1389 - شماره 150 (5 صفحة - من 82 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ترجمهء ادبیبازآفرینیوفاداریمقصدگرایانمبدأگرایانترجمهاستاندالسبکمقصدمتنمترجم
-
8.
مؤلف : دیکلو، نازلی ؛
مجلة:کتاب ماه ادبیات»شهریور 1389 - شماره 155 (5 صفحة - من 69 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگترجمهوفاداریمبدأگراییمقصدگراییزبانمترجمشعرمتنزبان مقصدفاصله
-
9.
مؤلف : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
-
10.
مؤلف : ابراهیم پور، حبیب ؛ سید نقوی، میرعلی ؛ یعقوبی، نور محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1389 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 69 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیعوامل محیطیگردشگریرضایتوفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (102 مقالة)
- ب (82 مقالة)
- الف (17 مقالة)
- B (13 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- بین المللی (11 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- ملی (8 مقالة)
- C (6 مقالة)
- د (6 مقالة)
- A (4 مقالة)
- A+ (3 مقالة)