کلمة المفتاح Relationship Marketing / (49 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی نیا، فریدون ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (19 صفحة - من 83 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندارزش ویژه برندمحصولات رقابت پذیر
-
2.
مؤلف : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
3.
مؤلف : پوروشسب، زرتشت ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحة - من 1058 إلی 1070 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندتبلیغات دیجیتالرضایت درک شده
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، سید احمد ؛ اسحاقی، مجید ؛ كاتب مسؤول : عرفانی، علیرضا ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»زمستان 1401، سال پانزدهم - شماره 60 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 73 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تعارضبازاریابی رابطه اینظریه بازی هااعتمادسازی شبکه ایاعتمادبانکمشتریمدلمشتریانبازیکنخطر ادراکشدهصنعت بانکداریاقتصاد رفتاری
-
5.
مؤلف : نصرالهی قدیم، احمد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکشتیبازاریابی رابطهایروابط عمومی در ورزشارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
6.
مؤلف : Ghasemizsdeh Nugh، Mina ؛ Sharifian، Esmaeil ؛ كاتب مسؤول : Jaberi، Akbar ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (17 صفحة - من 183 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:CommunicationLoyaltyqualityRelationship MarketingFemales
-
7.
مؤلف : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 17 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبازاریابی وان تو وان
-
8.
مؤلف : خمویی، فرشید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 198 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیصنعت بیمهبازاریابی رابطه مندکیفیت ارتباطاتبیمهمشتریمشتریان
-
9.
مؤلف : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 94 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدها
-
10.
مؤلف : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحة - من 1534 إلی 1552 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش