مهر و آبان 1401 - شماره 170 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : عاشوری، محمد ؛
(11 صفحة - من 9 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرندگانشایستگی هیجانیتحول هیجانآسیب بینایی
-
كاتب مسؤول : نیکنام، ماندانا ؛ مؤلف : احمدپور سامانی، شکوفه ؛
(15 صفحة - من 20 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیری شناختیکودک کم توان ذهنیبارروانیتوانمندسازی روان شناختی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی آدلر
-
مؤلف : بهشتی پور، محسن ؛ سامانی، سیامک ؛ زرنقاش، مریم ؛ كاتب مسؤول : سهرابی شکفتی، نادره ؛
(12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شناختیمداخله بهنگامنوآموزان دیرآموزتوانایی تحصیلیمداخله بهنگام به همراه آموزش خانواده
-
مؤلف : طیبی ماسوله، سیده مریم ؛ خسروی بابادی، علی اکبر ؛ رضازاده، حمیدرضا ؛ رمضانی، احمد ؛ كاتب مسؤول : پوشنه، کامبیز ؛
(13 صفحة - من 47 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیآموزش شهروندیکودکان کم توان ذهنیدانش آموزان با نیازهای ویژه
-
كاتب مسؤول : اسحقی چالشتری، مریم ؛ مؤلف : عزیزی، محمدپارسا ؛
(17 صفحة - من 60 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابتنظیم هیجانیبرنامه والدگری مثبتاختلال نارسایی توجه بیش فعالی
-
كاتب مسؤول : غلامی، ناصر ؛
(14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:آموزش تلفیقی فرا گیرکاستی ها و نقاط قوتمعلمان رابط و پذیرادانش آموزان با نیازهای ویژه