بهمن 1391 - شماره 113 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science)
-
مؤلف : وحدانی، محسن ؛ سیدعامری، میر حسن ؛
(10 صفحة - من 5 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتفرسودگي شغليمدارس استثناييفرسودگی عاطفیمعلمانمسخ شخصیتگشودگی به تجاربتوافقپذیری
-
مؤلف : گرجی، رضا ؛ محمودی، احمد ؛
(10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهسلامت عمومیکم توان ذهنیناشنواوالدینسبک فرزندپروریسلامت روانیکودکان
-
مؤلف : پوشنه، کامبیز ؛ شفیعی فر، الهام ؛ توکلی طرقی، الهام ؛
(11 صفحة - من 25 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدل تشخیصی ناتوانی یادگیری1مدل ناهماهنگی هوشبهر– پیشرفت2مدل پاسخ به مداخله3مدلپیشرفتکودکانآموزش
-
مؤلف : همتی علمدارلو، قربان ؛
(10 صفحة - من 36 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای اجتماعیداﻧﺶآﻣﻮزانناتوانیهای یادگیری غیرکلامیدانشآموزاندانشآموزان با ناتوانیهای یادگیریکودکانکلاس درسمعلم
-
(6 صفحة - من 46 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:اوقات فراغتکم توان ذهنیکلاس درسمدرسهمعلممحیط مدرسهبزرگسالانتواناییتکالیف
-
مؤلف : مشفقی، سمانه ؛
(5 صفحة - من 52 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:اوقات فراغتﻛﻢ ﺗﻮان ذﻫﻨﻲکودکانکمتوانی ذهنیرشد
-
مؤلف : کریمی وحید، فهیمه ؛ اسکندری، زهرا ؛ اصغرپور بسیم، پریسا ؛
(11 صفحة - من 57 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رویکردهای توانبخشی و روشهای شنیداری و دیداریشنواییکودککودک کمشنواآموزشناشنوازباندانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
-
مؤلف : پنی استندن ؛ دیویدبراون ؛ مترجم : جعفرخانی، فاطمه ؛
(11 صفحة - من 68 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:محيط مجازياختلال يادگيريکاربرمحیطرایانهدانشآموزاناطلاعاتمعلمانمحیطهای مجازیمربی