بهمن و اسفند 1395 - شماره 143 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science)
-
مؤلف : فتحعلی پور، غلامحسن ؛ قاسمی، سکینه ؛ غباری بناب، باقر ؛ به پژوه، احمد ؛
(9 صفحة - من 5 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانتوجهخودنظارتیAttentionstudentsمشکلات خواندنSelf monitoring StrategiesReading problems
-
مؤلف : رمضانی، شهین ؛ عرب عامری، الهه ؛ حمایت طلب، رسول ؛
(8 صفحة - من 14 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:تعادلآسیبشنواییآزمون تبحرحرکتی برونینکس اوزرتسکی-2تمرینات منتخب
-
مؤلف : رستمیان، محمود ؛ رستمیان، طیبه ؛
(6 صفحة - من 22 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیدانشآموزانکمتوانیذهنیآموزش مبتنیبر رایانه
-
مؤلف : بحیرایی، سعید ؛ دانشمندی، حسن ؛ صداقتی، پریسا ؛
(8 صفحة - من 28 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:سلامتفعالیت بدنیآمادگی جسمیافراد با نشانگان داون
-
مؤلف : زارع مقدم، علی ؛ حسامی، محمدرضا ؛ رستمی، شهلا ؛ قربانی، مریم ؛
(10 صفحة - من 36 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی رایانه ایسواد فن آوری اطلاعات و ارتباطاتآموزگاران مدارس استثنایی
-
مؤلف : غلامی، مرتضی ؛ نیکوکار، نرجس ؛ شفیعی، شهرام ؛
(5 صفحة - من 46 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:گفتاردرمانیفلج مغزیرویکرد واژگان مرکزی
-
مؤلف : موللی، گیتا ؛ سیدنوری، سیده زهرا ؛
(10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیکودککمشنوا
-
مؤلف : رمضانی، احمد ؛
(10 صفحة - من 61 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانواژگان پایهنیازهای ویژه
-
مؤلف : همتی علمدارلو، قربان ؛ مولایی، علی ضامن ؛
(4 صفحة - من 71 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانناتوانیفراگیرسازی معکوس