مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : عرب، امین ؛ مؤلف : ملاحسینی، مژده ؛
(5 صفحة - من 11 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:برنامه مداخله زودهنگامغربالگری اولیهکودکان با آسیب بیناییاقدامات حمایتیواژه های کلیدی: اقدامات حمایتی, برنامه مداخله زودهنگام, غربالگری اولیه, کودکان با آسیب بینایی
-
كاتب مسؤول : کریمی، اشرف ؛
(5 صفحة - من 16 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیبرنامه درسی هسته ای گستردهدانش آموزان با آسیب بیناییواژه های کلیدی: برنامه درسی, برنامه درسی هسته ای گسترده, دانش آموزان با آسیب بینایی
-
كاتب مسؤول : ریاضی، عباس ؛
(6 صفحة - من 21 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کم بیناییپیشگیری و درمان کم بیناییراهبردهای مناسب کم بیناییرفتار با کودک کم بیناوسایل کمک بیناییواژه های کلیدی: پیشگیری و درمان کم بینایی, راهبردهای مناسب کم بینایی, رفتار با کودک کم بینا, کم بینایی, وسایل کمک بینایی
-
كاتب مسؤول : جعفری، سعید ؛
(6 صفحة - من 27 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:ابزارهای کم بیناییتوان بخشی بیناییدانش آموزان کم بیناکم بیناییواژه های کلیدی: ابزارهای کم بینایی , توان بخشی بینایی, دانش آموزان کم بینا, کم بینایی
-
كاتب مسؤول : دهقان، رضا ؛
(6 صفحة - من 33 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ابزارهای کم بیناییتوان بخشی بیناییدانش آموزان کم بیناکم بینایی
-
مروری بر جدیدترین سخت افزارها و نرم افزارهای کمک آموزشی ویژه ی کودکان و دانش آموزان نابینا و کم بینا
مؤلف : هاشمی صنعتی، امید ؛ كاتب مسؤول : همت، زهرا ؛
(9 صفحة - من 39 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:کودکان و دانش آموزان با آسیب بیناییفناوری های رایانه ایفناوری های کمک آموزشیفناوری هایکمک توان بخشی
-
كاتب مسؤول : ابراهیمی نژاد، لیدا ؛
(7 صفحة - من 48 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان با آسیب بیناییبریل آموزیسواد بریلمهارت های پیش بریلواژه های کلیدی: بریل آموزی, دانش آموزان با آسیب بینایی, سواد بریل, مهارت های پیش بریل
-
كاتب مسؤول : شکیب نیا، اعظم ؛
(6 صفحة - من 55 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیابراز وجوددانش آموزان با آسیب بیناییجهت یابی و حرکت
-
كاتب مسؤول : کریمی، اشرف ؛
(4 صفحة - من 61 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:دست روی دستدست زیر دستخودتصمیم گیریدرماندگی آموخته شدهواژه های کلیدی: کودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی, دست روی دست, دست زیر دست, خودتصمیم گیری, درماندگی آموخته شدهکودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی