-
21.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
22.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
-
23.
مؤلف : دیواندری، علی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان و پاییز 1383، دوره دوم - شماره 6 ISC (28 صفحة - من 123 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیفرهنگ سازمانیمشتری مداریبانکهای تجاری ایرانفرهنگ استراتژی مدار
-
24.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیرحسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:چشماندازآیندهپژوهیمدلهای طراحی چشماندازداستان شرکتابزار داستانگوییکارکنانطراحیداستانبـهبـاپژوهش
-
25.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ ناصرزاده، سید محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : عابدی، احسان ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریﺑﺎﻧﻜﺪاری اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﻴﺴﺘﻢﻫﺎی اراﺋﻪدﻫﻨﺪهی خدمات بانکداری اینترنتی
-
26.
مؤلف : طالقانی، غلامرضا ؛ دیواندری، علی ؛ شیرمحمدی، ملیکا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1388 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:بانکتعهد سازمانیعملکرد سازمانیحمایت ادراکشده از سوی سازمانکارکنانتعهدسازمانسـازمان
-
27.
شناسایی و اعتبارسنجی پیشایندها و پیامدهای پذیرش زنجیرهی بلوکی در بازارهای مالی ایران با رویکرد فازی
مؤلف : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ البرزی، محمود ؛ دیواندری، علی ؛ رادفر، رضا ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1399 - شماره 42 التصنيف A (Azad University/ISC (33 صفحة - من 215 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای مالیدلفی فازیپذیرش زنجیرهی بلوکی
-
28.
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 135 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
29.
مؤلف : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ رایج، حمزه ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1394، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 945 إلی 972 )
الکلمات المفتاحية:عملکردپرداخت عملکردی فردیپرداخت عملکردی گروهیتفاوت پرداختمدل سازی خطی سلسله مراتبیپرداخت مبتنی بر عملکردکارکنانمدلعملکرد فردی
-
30.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهنظریه دادهبنیادمحصول جدیدبازاریابی خدمات مالی