-
1.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ احمدی، پرویز ؛ مومنی، محدثه ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نژاد، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (36 صفحة - من 73 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندجامعه آنلاین برندویژگیهای جامعه آنلاین برندمشارکت مشتریان
-
2.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛ احمدی، پرویز ؛ نثری، نیلوفر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره جدید - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار شهروندی مشتریدرک عدالت
-
3.
مؤلف : الصبری، بشیر ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیفرهنگ.استراتژیهای ارتباط با مشتریکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
-
4.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
5.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1388 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 31 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:مفهوم پردازیپژوهش موردیبازاریابی کارآفرینانه
-
6.
مؤلف : آذر، عادل ؛ امینی، محمد رضا ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1392، دوره هفدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 65 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:شبیه سازیفازیبهینه سازی استواربودجه ریزی بر مبنای عملکردتحلیل پوششی دادههابودجه دانشگاه
-
7.
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
8.
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندینگ بینالمللیبرنامه ریزی برند بین المللیمدل عرضه-تقاضای برندینگ
-
9.
مؤلف : آذر، عادل ؛ امینی، محمد رضا ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تحليل پوششي داده هابودجه دانشگاهبرنامه ريزي آرمانيبودجه ريزي بر مبناي عملكرد
-
10.
مجري المقابلة : مفتخر محسنی، حسن ؛ مستمع المقابلة : منوریان، عباس ؛ احمدی، پرویز ؛ مهدوی، سعید ؛ مرتضوی، مهدی ؛ نباتچیان، مصطفی ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (28 صفحة - من 11 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریطرح تکریممدیرطرح تکریم اربابرجوعمدیریتمردماربابرجوعرضایتخدماتسازمان