-
1.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
-
2.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
3.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحة - من 130 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
4.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحة - من 27 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران
-
5.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 74 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
6.
مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛ کروبی، مهدی ؛ قاسم پور، فائزه ؛ رادمهر نیا، علی ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»زمستان 1395 - شماره 7 (11 صفحة - من 27 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتعوامل بازاریابی داخلیخدمات کارکنانآژانس های مسافرتی شهر شیراز