-
1.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 643 إلی 662 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
2.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ قاسمی، افشین ؛ سلیمانی، سارا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1392 - شماره 31 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (21 صفحة - من 131 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکیبانکداری سنتیاعتماد به بانکداری الکترونیکیتمایل به پذیرش بانکداری الکترونیکیبانکسنتیپژوهش
-
3.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ زارعپور، زینب ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (16 صفحة - من 159 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندتعمیم برندنگرش تعمیم برندتناسب تصویر برند
-
4.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیرهبری هزینهاستراتژی تمایزبازاراستراتژیبازاریابی
-
5.
مؤلف : نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ مسعودی، زینب ؛
مجلة:توسعه اجتماعی»زمستان 1395، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 199 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد اجتماعیروابط عمومیعملکرد روابط عمومی
-
6.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ فعلی، راضیه ؛ رحیمی، فرج اله ؛ محمودی، ادریس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:عوامل شناختیعوامل احساسیوفاداریمقصد گردشگریگردشگریگردشگریمقصدمقصدتصویر ذهنی مقصدتصویر ذهنی مقصد
-
7.
مؤلف : جودزاده، مهتا ؛ نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هاشمی، سید اسماعیل ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1394، سال بیست و دوم - شماره 1 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 245 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتمصرفکنندهوفاداریفعالبرندعاطفیعصبیتپرسشنامهوفاداری عاطفیرفتار مصرفکنندهمتغیر