-
1.
مؤلف : ترابی، فاطمه ؛ ودادی، احمد ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاههای زنجیره ایکالاهای لذتبخشنظریه داده بنیادرفتار خرید مصرفکننده
-
2.
مؤلف : قاسمی، اعظم ؛ رحیمی نیک، اعظم ؛ وظیف دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 60 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:توسعه گردشگری مذهبیرویکرد دیمتلﻫﺘﻞ داری
-
3.
مؤلف : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحة - من 1534 إلی 1552 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش
-
4.
مؤلف : اتحاد، مهدیه ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ منطقی، منوچهر ؛ رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1400 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدشرکتهای دانشبنیانمدل همکاریزنجیره تامین خودرو
-
5.
مؤلف : قربانخانی، سمیه ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:گردشگری فرهنگ»بهار 1402 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 16 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرگردشگری پزشکیتحلیل مضمون
-
6.
مستمع المقابلة : رحیمی نیک، اعظم ؛ خاکی، غلامرضا ؛ میرسپاسی، ناصر ؛ مجري المقابلة : گلشنی، ایرج ؛
مجلة:کتاب ماه علوم و فنون»اردیبهشت و خرداد 1383 - شماره 73 و 74 (12 صفحة - من 4 إلی 15 )
- 7.
-
8.
مؤلف : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1371 - شماره 12 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
-
9.
مؤلف : نقشینه ارجمند، وحید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ کریمی زند، مهدی ؛ رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 14 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:سیستم CRMزنجیره تامین محصولشرکت های پخش داروییمدیریت روابط با مشتریمدلCRMارزیابیپژوهشمشتریان
-
10.
مؤلف : گل افشان یوسفی، یاسمین ؛ نعمت زاده، سینا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی مکانتوسعه برندمکانهای طبیعی