-
1.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 238 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
3.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
4.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1396 - شماره 21 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبریزرضایت گردشگرانارزش درک شدهتصویر مقصدوفاداری گردشگران
-
5.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحة - من 780 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : محمدی، سمیرا ؛ مؤلف : محمدی، مریم ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»زمستان 1397 - شماره 3 (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریارتباط موفق بامشتری
-
7.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (17 صفحة - من 716 إلی 732 )
الکلمات المفتاحية:تبریزرضایت گردشگرانانگیزه گردشگرانبازدید های قبلیقصد بازگشت مجددگردشگرانرضایتقصدبازدیدمقصدانگیزهشهر تبریز
-
8.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (16 صفحة - من 543 إلی 558 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتبریزبهره وری نیروی انسانیسرمایه فکریصنعت هتلداریرضایت شغلی کارکنانهتلبهره و ریسرمایههای فکری
-
9.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (18 صفحة - من 335 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیاشتغالگردشگریتبریزلیزرلاقتصادیشهر تبریزشهراستانصنعت گردشگری
-
10.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1399 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تبریزمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعیگردشگران داخلی