-
1.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (12 صفحة - من 660 إلی 671 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیشیرازعملکرد شغلیصنعت هتلداریاسمارت پی ال اسکارکنانهتلعملکرد شغلی کارکنانکارکنان هتلسازمان
-
2.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، مریم ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (26 صفحة - من 162 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیتعهد سازمانیتبریزصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
3.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (18 صفحة - من 733 إلی 750 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانتعهد سازمانیصنعت هتلداریتوانمند سازی روانشناختیاسمارت پی ال استعهد سازمانی کارکنانتوانمند سازی روانشناختیتوانمند سازی روانیهتلتوانمند سازی روانشناختیپارسیانرابطهتوانمند سازی کارکنان
-
4.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحة - من 780 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : محمدی، سمیرا ؛ مؤلف : محمدی، مریم ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»زمستان 1397 - شماره 3 (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریارتباط موفق بامشتری
-
6.
مؤلف : صالحی، صادق ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (12 صفحة - من 287 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:تهرانصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
7.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
8.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (16 صفحة - من 543 إلی 558 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتبریزبهره وری نیروی انسانیسرمایه فکریصنعت هتلداریرضایت شغلی کارکنانهتلبهره و ریسرمایههای فکری