-
1.
مؤلف : سهرابی، روح اله ؛ صمدی، عباس ؛ یوسفی فرد، ارسلان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 147 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایآزمونفروشگاهرفتار مصرفکنندهمدل
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
3.
مؤلف : شریعتی، نیما ؛ شوندی، حسن ؛ علیزاده، سمیه ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 93 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویفروشگاه زنجیره ایسبد بازارقواعد تلازمیبسته تخفیفیتخفیفمشتریمدلمشتریان
-
4.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
5.
مؤلف : آقایاری هیر، محسن ؛ علوی، سید علی ؛ عینالی، جمشید ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»بهار 1390، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مناسبشهر تهرانGISالگوی فضاییفروشگاه زنجیره ای
-
6.
مؤلف : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:احساساتعوامل فردیخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایکارکنان فروشمحیط فروشگاه