بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ آذر، عادل ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:هماهنگیقابلیتکانال های توزیع چندگانه
-
مؤلف : تاج الدین، مهدی ؛ طالبی، کامبیز ؛ رستگار، عباس علی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بین المللی شدناستراتژی عمومیاستراتژی وظیفه ایاستراتژی ورودشرکت های کوچک ومتوسط
-
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛
(16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیبازارگراییرفتار شهروندی سازمانیبازاریابی درونیبانک ملت شهر تهران
-
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
(16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
مؤلف : روشن دل اربطانی، طاهر ؛ مقیمی، محمد ؛ میناوند، محمدقلی ؛ خواجه ئیان، داتیس ؛
(18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریرسانه دیجیتالتجاری سازیکارآفرینی رسانه ایبازار رسانه ای
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
(16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
-
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
(16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریقیمت ممتازارزش ویژه نام تجارینرخ بازگشت نام تجاریتعیین ارزش برند
-
مؤلف : وارث، حامد ؛ پروندی، یحیی ؛ قاسمی، روح الله ؛
(18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:آنتروپیسند چشم اندازتاپسیسفضای کسب و کار