بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، محمود ؛ کردنائیج، اسداله ؛
(26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودرو ایرانمدلمدلهای بازاریابی
-
مؤلف : تقوی شوازی، الهه ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
(32 صفحة - من 53 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیتوسعه تجارت الکترونیکجهتگیری سازمان بر اساس بازارجهت گیری سازمان بر اساس مشتریانسازماناطلاعاتنواوری
-
مؤلف : مروتی شریف آبادی، علی ؛ صادق، حجتالله ؛ رضایی تقی آبادی، مسلم ؛
(20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد تولیدراهبرد بازاریابیتئوری برخاسته از دادههاهمسوییراهبرد کسب و کارتولیداطلاعاتبازاریابیهمسویی راهبردیراهبـردراهبرد
-
مؤلف : ادیبی، نسیم ؛ کاظمی، علی ؛ محمدی، مهناز ؛
(20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:برندشخصیت برندمدل سازی معادلات ساختاریویژگی شخصیتی مصرف کنندهشخصیتمشتریمدلویژگیهای شخصیبرونگراییپژوهش
-
مؤلف : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
(22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندتوسعه برندبرنـدارزش ویژه
-
مؤلف : سهرابی، روح اله ؛ صمدی، عباس ؛ یوسفی فرد، ارسلان ؛
(34 صفحة - من 147 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایآزمونفروشگاهرفتار مصرفکنندهمدل