-
31.
مؤلف : سعیدی، رقیه ؛ حسینی، سید عماد ؛ فرزان، فرزام ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 29 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداری مشتریانورزش بانوان
-
32.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرفتار مصرفکنندهوفاداریارزش ادراکشدهورزشمدیرانبرنامهریزى
-
33.
مؤلف : میکائیلی، فتاح ؛ آقا گلزاده، غلامحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1393 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 465 إلی 491 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراتکيفيت خدماتپاسخگويياطمينانهالگويقابل اعتمادحفظ ظاهرپلیسسنجش کیفیت خدماتکارکنانمدیریت کیفیت
-
34.
مؤلف : توکلی، جعفر ؛
مجلة:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»پاییز 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمديريت روستاييدهياريمدل شکافدهستان میان دربنددهیاریهاروستاارزیابیروستائیانعملکردعملکرد دهیاریها
-
35.
مؤلف : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
36.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ یزدانشناس، مهدی ؛ باستانپورمقدم، جاوید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 141 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترسالتبهبود و توسعهبازاریابی داخلی.پاداش.
-
37.
مؤلف : رعیت پیشه، سعید ؛ تیزرو، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»پاییز 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 101 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتآینده پژوهیبرنامه ریزی سناریوگروه متمرکزمدد سروکوال
-
38.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
39.
مؤلف : اسماعیلی، محمد هادی ؛ معین فرد، محمد رضا ؛ شوشی نسب، پروین ؛ بنسبردی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1393 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (13 صفحة - من 94 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشهدگردشگری ورزشیوفاداریپارک های آبی
-
40.
مؤلف : بحرینیزاده، منیجه ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1392 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 123 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالتحلیل شکافلیب کوال