Abstract:
منطق فازی از منطق ارزش های «صفر و یک» نرم افزارهای کلاسیک فراتر رفته و درگاهی جدید برای دنیای
علوم نرم افزاری و رایانه ها می گشاید، زیرا فضای شناور و نامحدود بین اعداد صفر و یک را نیز در منطق و
استدلال های خود به کار برده و به چالش می کشد. تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. به کارگیری دانش رفتار مصرفکننده در جهت توسعهی استراتژی بازاریابی، نوعی هنر است. برای همین تحلیل تاثیرهای رفتار مصرف کننده بر استراتژیهای بازاریابی، گامی فراتر از یک علم است و نوعی هنر به شمار میآید. رفتار مصرف کننده شامل فرآیندهای روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد فعالیتهای مربوط به خرید و مصرف وجود دارد. در ورای هر عمل خرید یک فرآیند مهم تصمیم گیری نهفته است که باید بررسی شود. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر عوامل بیرونی و درونی بر خرید ناگهانی بوده است.
Machine summary:
"جدول 2: نتایج مربوط به فرضیه اول (رجوع شود به تصویر صفحه) به منظور بررسی معنیدار بودن فرضیه مطرح شده از آماره t استفاده میشود، با توجه به اینکه آماره t برابر با (86/1) بوده و این مقدار در بازه (96/1،96/1-) قرار دارد بنابراین میتوان نتیجه گرفته که موسیقی فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتری تاثیر معناداری ندارد.
جدول 4: نتایج مربوط به فرضیه سوم (رجوع شود به تصویر صفحه) به منظور بررسی معنیدار بودن فرضیه مطرح شده از آماره t استفاده میشود، با توجه به اینکه آماره t برابر با (62/0) بوده و این مقدار در بازه (96/1،96/1-) قرار دارد بنابراین میتوان نتیجه گرفته که کارکنان فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتری تاثیر معناداری ندارد.
جدول 5: نتایج مربوط به فرضیه چهارم (رجوع شود به تصویر صفحه) به منظور بررسی معنی دار بودن فرضیه مطرح شده از آماره t استفاده میشود، با توجه به اینکه آماره t برابر با (44/4) بوده و این مقدار در بازه (96/1،96/1-) قرار ندارد بنابراین میتوان نتیجه گرفته که طرح و نقشه فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتری تاثیر معناداری دارد.
جدول 7: نتایج مربوط به فرضیه ششم (رجوع شود به تصویر صفحه) به منظور بررسی معنیدار بودن فرضیه مطرح شده از آماره t استفاده میشود، با توجه به اینکه آماره t برابر با (57/2-) بوده و این مقدار در بازه (96/1، 96/1-) قرار ندارد بنابراین میتوان نتیجه گرفته که هیجانات منفی بر خرید ناگهانی مشتری تاثیر معناداری دارد."