تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم)
-
Writer : ابراهیم نیای ویشکاسوقه، مریم ؛
(16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:سطحبندیشرکت بیمهISM.وصول مطالبات
-
Corresponding Author : جوان، آیت ؛ Writer : اسماعیلی، رقیه ؛
(20 page(s) - From 18 to 37 )
Keywords:نقدینگیاقلام تعهدیمدیریت سوداهرم مالیISMlevelingInsurance CompanyReceipt of claims
-
Writer : قیاسوند، محمدامین ؛ Corresponding Author : حبیبی، علیرضا ؛
(16 page(s) - From 39 to 54 )
Keywords:رضایت آنلاین مشتریسهولت آنلاینتمایلات رفتاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیIn this studyManipulationIn accountingthere is a relatively wide range of literature on fraudulent fraudand fair reporting. The literature on accounting manipulation points to the inherent weakness of accountingeven with accounting standards and other rules governing financial reporting environments. Considering the importance and position of profit in financial and accounting issuesthe effect of leverage and liquidity on profit management of companies listed on the Tehran Stock Exchange has been studied. The sample includes 154 companies listed on the Tehran Stock Exchange during the period from 2011 to 2015. In this studydiscretionary accruals as a component of earnings management have been studied. The Jones modified method is used to measure optional commitment items. In
-
Writer : سجودی، محسن ؛ ابراهیم بابایی، فریبا ؛
(13 page(s) - From 56 to 68 )
Keywords:تجزیه و تحلیل حساسیتداده¬کاویمدل پیش¬بینیبیماری نادردرخت تصمیم¬گیریوکاBehavioral tendenciesonline customer satisfactiononline convenienceofMouth AdvertisingElectronic Word
-
Writer : وزیری، ماریا ؛
(10 page(s) - From 70 to 79 )
Keywords:ورشکستگیگزارشگری مالیلجستیکمدل پیش بینیالگوریتم جنگل تصادفیRare DiseaseWEKAData miningDecision treeSensitivity Analysisprediction model
-
Writer : رحمانی اصل، فاطمه ؛ خدادادی، ولی ؛ Corresponding Author : قدیم خانی، ابراهیم ؛
(16 page(s) - From 94 to 109 )
Keywords:بورس اوراق بهادار تهرانریسک بازارساختار سرمایهانعطاف¬پذیری مالیUnderstanding ease of use and securityunderstanding customer usefulnesscustomer trust in ebanking sitecustomer satisfaction and loyalty