زبان شناسی ایران؛ Frequency 3؛ Volume 3؛ Cover 1
- Below Heading
- سومین همایش زبان شناسی ایران
- شماره دوره
- 3
- تاریخ
- 1996/02/24 - 1996/02/25
- عنوان مجموعه
- مجموعه مقالات سومین کنفرانس زبان شناسی
- Volume
- 3
- Cover
- 1
Article list
-
بررسی مقابله ای ارجاع صریح و ضمنی در متون انگلیس و فارسی: گزارش پیشرفت تحقیق از نیمه راه
Writer : یار محمدی، لطف الله ؛
(19 page(s) - From 1 to 19 )
-
نظام آوایی زبان فارسی از کهن ترین روزگاران تا کنون
Writer : زمردیان، رضا ؛
(6 page(s) - From 21 to 26 )
-
از زبان تا شعر درآمدی بر زبان شناسی سازگانی-نقش گرا و کاربرد آن در خوانش شعر
Writer : مهاجر، مهران ؛ نبوی، محمد ؛
(13 page(s) - From 69 to 81 )
-
نظریه مرجع گزینی، یک مقوله فارسی و بیان یک مشکل
Writer : میر عمادی، سیدعلی ؛
(22 page(s) - From 105 to 126 )
-
جابه جایی سازه پرسشی در جمله های زبان شناسی برخی نتایج نظری آن
Writer : مشکوة الدینی، مهدی ؛
(14 page(s) - From 127 to 140 )
-
واژه بست چیست؟ آیا درزبان فارسی چنین مفهومی کاربردی دارد؟
Writer : شقاقی، ویدا ؛
(17 page(s) - From 141 to 157 )
-
تحلیل کلام بازدید کنندگان از یک نمایشگاه نقاشی
Writer : نرسیسیانس، امیلیا ؛
(20 page(s) - From 173 to 192 )
-
جنبه هایی از تفاوت رفتارکلامی زن ومرد در ایران یک طرح اولیه
Writer : امامام، عباس ؛
(12 page(s) - From 193 to 204 )
-
پایگاه داده های زبان فارسی منبعی برای پژوهش های زبانی
Writer : عاصی، مصطفی ؛
(7 page(s) - From 205 to 211 )
-
دادگان گفتاری زبان فارس؛ تقطیع و برچسب دهی آوایی و واجی
Writer : اسلامی، محرم ؛ بی جن خان، محمود ؛
(7 page(s) - From 213 to 219 )
-
بررسی ابعاد ارزش شناختی اصطلاحات در برابر شم همزبانی گویشوران راجع به اصطلاحات زبان خود ودرک معانی آنها
Writer : الهامی، کامبیز ؛
(14 page(s) - From 221 to 234 )
-
ریشه نوروبیولوژیکی معنا شناسی در زبان
Writer : نجل رحیم، عبد الرحمن ؛
(6 page(s) - From 261 to 266 )
-
maJu?eMaqaleha-ye sevvomin konferans-e zabansenasi
Writer : Dafir-Modarresi، Mohammad ؛
(38 page(s) - From 287 to 324 )
-
The Role of Contrastive Lingustics in EFL/ESP Curriculum Development
Writer : M.fallahi، Moahmmad ؛
(13 page(s) - From 325 to 337 )
-
The Structure of English Attributive Collocations and Their pedagogical Implications
Writer : Delshad، Saber ؛
(15 page(s) - From 339 to 353 )