Journal (Article count) |
---|
Journal کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
Journal تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
Journal راهبرد(دانشگاه تهران) 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Journal اقتصاد و تجارت نوین 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 3 |
-
1.
Writer : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 157 to 175 )
Keywords:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
2.
Writer : بخشی زاده، الهه ؛ قلی پور، رحمت اله ؛ آقا زاده، هاشم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 33 to 58 )
Keywords:بیمه عمرکیفیت ادراکشده ١ابعاد کیفیت ادراکشده ٢وفاداری نگرشی ٣وفاداری 5 4رفتاریperceived qualityDimensions of perceived qualityAttitudinal loyaltyBehavioral loyaltyLife insuranceبیمهوفاداریمشتری
-
3.
Writer : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
4.
Writer : بخشی زاده، الهه ؛
Journal:راهبرد(دانشگاه تهران)»پاييز 1390 - شماره 6 (22 page(s) - From 45 to 66 )
Keywords:کانال توزیعطراحی کانال توزیععوامل مؤثر بر طراحی کانال توزیعبازارواسطهها
-
5.
Writer : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
Journal:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 page(s) - From 123 to 144 )
Keywords:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات