Category (Article count) |
---|
مدیریت 58 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 3 |
حسابداری 1 |
علوم سیاسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 70 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 32 |
ب 9 |
Scientific-Progrative 5 |
الف 3 |
A 3 |
C 1 |
B 1 |
-
1.
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی
Writer : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ Corresponding Author : زارع، محمدصادق ؛
Journal : مدیریت بازرگانی » بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 27 to 53 )
Keywords: ارزش ویژه برند برندسازی استارتاپ مطالعه چندموردی Multiple - case studies Startup Branding brand equity
-
2.
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی
Writer : حسینی رستمی، سید محمدرضا ؛ Corresponding Author : حقیقی، محمد ؛
Journal : مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی » بهار 1402 - شماره 13 (11 page(s) - From 89 to 99 )
Keywords: بازاریابی سبز بسته بندی سبز کاهش زباله مواد دوستدار طبیعت Friendly Materials Waste Reduction Green Packaging Nature Green Marketing
-
3.
بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران )
Writer : کریمیان کاکلکی، مهدی ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ Corresponding Author : حقیقی، محمد ؛
Journal : آینده پژوهی مدیریت » تابستان 1401- شماره 129 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 57 to 76 )
Keywords: مزیت رقابتی آینده پژوهی مدلسازی معادلات ساختاری بازاریابی اجتماعی Social marketing Competitive Advantage futurology modeling of Structural equation
-
4.
طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد)
Writer : دانشمند، بهناز ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛ Corresponding Author : حقیقی، محمد ؛
Journal : گردشگری و اوقات فراغت » پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (26 page(s) - From 143 to 168 )
Keywords: تقویت برند ادامۀ حیات هتل توسعۀ صنعت گردشگری Hotel Survival Brand Strengthening tourism industry development
-
5.
بررسی استراتژیهای رقابتپذیری بینالمللی شرکتهای صنایع در بازارهای برونمرزی مطالعه موردی: استان مرزی خوزستان
Writer : غبیشاوی، حسین ؛ حقیقی، محمد ؛ Corresponding Author : غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
Journal : علوم و فنون مرزی » پاییز 1400 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 122 to 149 )
Keywords: استان خوزستان نواحی مرزی برونمرزی رقابتپذیری بینالمللی شرکت صنایع Overseas Borderareas international competitiveness industrial company Khuzestan Province
-
6.
تاثیر یک کمپین رسانه های اجتماعی در موفقیت معرفی یک محصول جدید
Corresponding Author : اصفهانی، کریم ؛ Writer : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
Journal : پژوهش های علوم مدیریت » پاییز 1400 - شماره 8 (13 page(s) - From 109 to 121 )
Keywords: موفقیت معرفی یک محصول جدید نگرش نسبت به محصول جدید قصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
7.
اثرگذاری عاملهای حس اجتماعی و تست محصول جدید بر قصد توصیه و احتمال خرید محصول جدید: نقش نگرش نسبت به نام و برند محصول جدید
Corresponding Author : اصفهانی، کریم ؛ Writer : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
Journal : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » تابستان 1400 - شماره 7 (14 page(s) - From 46 to 59 )
Keywords: موفقیت معرفی یک محصول جدید نگرش نسبت به محصول جدید قصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
8.
شناسایی و رتبه بندی راهبردهای آتی تجاری سازی فناوریهای نوین در شرکت های دانش بنیان نوپا
Corresponding Author : کریمی یزدی، عبدالرسول ؛ حقیقی، محمد ؛ Writer : ناطق، تهمینه ؛
Journal : آینده پژوهی مدیریت » بهار 1400- شماره 124 Ranking A (Azad University (15 page(s) - From 30 to 44 )
Keywords: آینده پژوهی رتبه بندی شرکت های دانش بنیان راهبردهای تجاری سازی Commercialization Strategies Innovative Knowledge Companies Ranking Future studies
-
9.
مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان تولیدی
Corresponding Author : نیک کار، امیر ؛ Writer : حقیقی، محمد ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ کردنائیج، اسداله ؛
Journal : پژوهش های مدیریت راهبردی » زمستان 1399 - شماره 79 Ranking A (Azad University/ISC (32 page(s) - From 107 to 138 )
Keywords: نظریه داده بنیاد رهبری مشارکتی رهبری استراتژیک رهبری مشارکتی استراتژیک شرکت های دانش بنیان تولیدی مدیران مدیران ارشد تیم سازمانی اقتصاد دانش بنیان تیم مدیریت ارشد
-
10.
ارائه مدل همراستایی استراتژیهای منابع انسانی با استراتژیهای کلان سازمانی در شرکت ملی نفت ایران
Writer : شاهحسینی، محمدعلی ؛ حقیقی، محمد ؛ مؤذن، سارا ؛
Journal : مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی » زمستان 1398 - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 93 to 126 )
Keywords: مدیریت منابع انسانی همراستایی استراتژیک استراتژی سطح کلان شرکت استراتژیهای منابع انسانی HRM strategies Macro level strategy human resource management Strategic Alignment شرکت ملی نفت ایران استراتژی سازمان مدیران مصاحبه مدل