Journal (Article count) |
---|
Journal علوم روانشناختی 1 |
Journal پژوهش های روان شناسی اجتماعی 1 |
Journal پژوهش های جغرافیای سیاسی 1 |
Journal روش ها و مدل های روان شناختی 1 |
Journal روان شناسی کاربردی 1 |
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 4 |
جغرافیا 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 3 |
الف 1 |
Science-Research 1 |
-
1.
Corresponding Author : واحدی، شهرام ؛ Writer : کاظم وند اصل، زهرا ؛ چناری، سمیرا ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 1 to 14 )
Keywords:هویترضایت از زندگیدانشجویان کارشناسیابعاد هویتیIdentityundergraduate studentsidentity dimensionsSatisfaction of life| تحلیل نیمرختحلیل| ابعادوروش آلفای کرون باخ
-
2.
Writer : چناری، سمیرا ؛ بیرامی، منصور ؛ قرهداغی، علی ؛ Corresponding Author : واحدی، شهرام ؛
Journal:علوم روانشناختی»بهار 1402 - شماره 123 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 459 to 472 )
Keywords:بهزیستی روانیبهزیستی اجتماعیبهزیستی تحصیلیدانشجویان ناسازگارمدل جامع تجربه زیسته سازگاریComprehensive Model of the Lived Experience of AdjustmentAcademic Well-beingPsychological Well-beingSocial Well-beingMaladjusted Students
-
3.
Writer : چناری، سمیرا ؛ بیرامی، منصور ؛ قره داغی، علی ؛ Corresponding Author : واحدی، شهرام ؛
Journal:روان شناسی کاربردی»تابستان 1401- شماره 62 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 158 to 181 )
Keywords:تجربه زیستهسازگاری با دانشگاهدانشجویان ناسازگارMaladjusted StudentsLived Experienceadjustment to universityدانشجویانسازگاریدانشگاهتجاربپژوهش
-
4.
Writer : چناری، سمیرا ؛ واثق، محمود ؛ فرنام، زینب ؛
Journal:پژوهش های جغرافیای سیاسی»پاییز 1396 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 55 to 80 )
-
5.
Writer : چناری، سمیرا ؛ یوسفی، فریده ؛
Journal:روش ها و مدل های روان شناختی»زمستان 1393 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:خودکارآمدی اجتماعیخودکارآمدی تحصیلیخودکارآمدی عاطفیمدل بافت نگر فرآیند و محتوای خانوادهContextual Family Process and Content ModelEmotional Selfacademic selfSocial SelfEfficacy