Journal (Article count) |
---|
Journal بهداشت روان و جامعه 3 |
Journal بهبود مدیریت 2 |
Journal کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری 1 |
Journal مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 3 |
مدیریت 3 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 7 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
ملی 1 |
-
1.
Writer : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ Corresponding Author : فیض عارفی، مجید ؛
Journal:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 page(s) - From 316 to 337 )
Keywords:رضایت مشتریآسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانیCustomer satisfaction pathologyOrganizational marketsB2B companiescustomer satisfaction
-
2.
Corresponding Author : زارع نژاد، سمیرا ؛ Writer : حیدری، امید ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری Ranking ملی (10 page(s) - From 859 to 868 )
Keywords:صنایع دفاعی آینده پژوهی امنیت کشور
-
3.
Writer : توکلی، غلامرضا ؛ فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
Journal:بهبود مدیریت»پاییز 1394 - شماره 29 Ranking Science-Research (Ministry of Science (28 page(s) - From 25 to 52 )
Keywords:شایستگیمدلهای شایستگی مدیرانهستههای نوآوریمحصولات پیچیده
-
4.
Writer : فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
Journal:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 Ranking Science-Research (Ministry of Science (26 page(s) - From 31 to 56 )
Keywords:شاخص رضایت مشتریمدیریت رضایت مشتریمدلهای سنجش رضایت مشتریمحصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته
-
5.
Writer : حیدری، امید ؛
Journal:بهداشت روان و جامعه»تیر و مرداد 1384 - شماره 3 و 4 (2 page(s) - From 32 to 33 )
-
6.
Writer : شپهرد، پیتر ؛ Translator : حیدری، امید ؛
Journal:بهداشت روان و جامعه»اردیبهشت 1384 - شماره 2 (1 page(s) - From 22 to 22 )
-
7.
Writer : شپهرد، پیتر ؛ Translator : حیدری، امید ؛
Journal:بهداشت روان و جامعه»بهمن 1383 - شماره 1 (2 page(s) - From 14 to 15 )